mng ads

Ads 1

My Frenzzz...

New Status ::

I'm trying to find a permanent job either government or private sector, now is not the time to choose a job.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 13 Disember 2010

MLO ::--> Mom's Little Ones

MLO MLO MLO....

10/12/10(Friday) cam biase la hr jumaat kan rehat lama ckit kak ct ajak aku, han n kak ena gi MLO kononnyer nk survey2 set Breast Pump dulu last2 trus beli. nk dijadikan citernyer aku da hangin/ jeles napa die pnye set BP tu complete sume ader time aku bli tu xde ni xde..nasib baik time aku bli dulu (06/07/08) harga masih murah (RM570.00). xpuas hati gak ni blik umah ptg tu jugak aku selongkar BP set tu n jumpa la mcm2, rupe2nyer aku pny pun ader gak cume xpasan/xingat besola bnyk bonar urat putus...

ni la harta karun aku..

ni kedai MLO yg ktorg pegi tu kt Seri Kembangan


habis cito kt kodai MLO, perut da lapa gi la mkn kt restoran SELERA ABAH kau.. (brhadapan ngan bangunan MLO)ada bebrp gambr yg sempat diamik utk tatapan/ ditelek2/ direnung2/ dikutuk2. hehehe..jom layan

sign board

pilih air dulu..
ni menu mkn plak..jom pilih nk mkn per??

Ct n Han

Kak ena n Lorna

Lorna lg (tuan tanah)...

apekah??

jelingan manja si han..kak ct nk kuarkn hp bru la tu.


yeah makanan da sampai..
sblm mkn amik gmbr dulu..

kak ct:: mee bandung muar hrgnyer RM5.00 jer klu xsalah la.

han:: Nasi goreng ikan masin, tp xrasa ikan masinnyer..

den punyo :: nasi goreng ayam berlada, sodap poit...

kak ena pny special sikit, nasi goreng Selera Abah paling mahal dr ktorng pny

ha smp licin ngko..sape pny la ni, mmg isteri solehah tul ni btuah suaminye.

Peace...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ads 3